Hlavní nabídka
1. POJMY A DEFINICE
1.1. Mobilní aplikace (včetně Stránek) — aplikace (zdroj) „Master Burger“ pro Android a iOS s možností pohodlného výběru a objednávání Produktů v reálném čase.
1.2. Prodejce — MASTER GRILL s.r.o.
IČO 04201051, DIČ CZ04201051
zapsaná do obchodního rejstříku
u Městského soudu v Praze, C. 244062.
1.3. Produkty – seznam produktů Prodejce prezentovaných v Aplikaci a na Webových stránkách. Produkty se mohou lišit od obrázku v Aplikaci a na Stránkách.
1.4. Kupující – každá právně způsobilá osoba, která má v úmyslu objednat nebo koupit, nebo která objednává, nakupuje nebo používá Zboží výhradně pro osobní, rodinné, domácí nebo jiné potřeby nesouvisející s prováděním podnikatelské činnosti.
1.5. Nabídka je skutečná veřejná smlouva, která upravuje vztah mezi prodávajícím a kupujícím.
2. OBECNÁ USTANOVENÍ
2.1. Kupující se zavazuje seznámit se s podmínkami této nabídky.
2.2. Prodávající si vyhrazuje právo provádět změny v této nabídce, v souvislosti s nimiž se Kupující zavazuje samostatně sledovat změny v této nabídce.
2.3. Objednávkou Zboží Kupující potvrzuje, že splnil povinnosti stanovené v bodě 2.2. této nabídky.
2.4. Maloobchodní kupní smlouva na vzorky se považuje za uzavřenou okamžikem, kdy Prodávající obdrží zprávu o záměru Kupujícího zakoupit Zboží.
2.5. Doba platnosti nabídky na uzavření maloobchodní kupní smlouvy na základě vzorků je neurčitá.
3. PŘEDMĚT SMLOUVY
3.1. Prodávající prodává Produkty uvedené v Mobilní aplikaci a na Webových stránkách za ceny uvedené v Mobilní aplikaci a na Webových stránkách; doručí Zboží kurýrní službou a Kupující provede platbu a převezme Zboží v souladu s podmínkami této nabídky.
3.2. Vlastnické právo a riziko náhodné ztráty/poškození Zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí Zboží Kupujícím.
4. OZNÁMENÍ PRO KUPUJÍCÍHO
4.1. Prodávající (nebo jiná osoba jménem Prodávajícího) má právo zasílat servisní zprávy (včetně push notifikací) informující Kupujícího o jím zadané objednávce a fázích jejího zpracování. Takové servisní zprávy jsou zasílány automaticky, Kupující je nemůže odmítnout a jejich cílem je sledovat kvalitu služeb poskytovaných Kupujícímu a informovat ho o řádném plnění Prodávajícím jeho povinností vyplývajících z kupní smlouvy na základě vzorků.
5. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
5.1. Objednávka Kupujícího se provádí vyplněním elektronického objednávkového formuláře v Mobilní aplikaci nebo na Webové stránce.
5.2. Kupující se zavazuje poskytnout spolehlivé údaje nezbytné a dostatečné pro uzavření maloobchodní kupní smlouvy na Zboží na základě vzorků.
5.3. Pokud má Kupující před provedením objednávky jakékoli další dotazy týkající se Zboží, musí kontaktovat Prodávajícího za účelem získání potřebných informací, a to v souladu s provozním režimem uvedeným v Mobilní aplikaci nebo na Webových stránkách.
5.4. Kupující si může objednat pouze ty Produkty, které jsou u Prodávajícího k dispozici v době zadání objednávky Produktů u Prodávajícího.
5.5. Kupující nemá právo měnit obsah objednávky po jejím odeslání v Mobilní aplikaci nebo na Webové stránce.
5.6. Pokud Prodávající nemá k dispozici požadované množství nebo sortiment Zboží objednaného Kupujícím, informuje o tom Prodávající Kupujícího po obdržení objednávky Zboží od Kupujícího, avšak před potvrzením přijetí objednávky prostřednictvím push notifikace. Kupující má právo souhlasit s přijetím Zboží v jiném množství nebo sortimentu, nebo zrušit svou objednávku Zboží. V případě neobdržení odpovědi od Kupujícího má Prodávající právo zrušit objednávku Kupujícího v plném rozsahu.
5.7. Prodávající má právo dočasně pozastavit přijímání objednávek Zboží v případě technických problémů, které brání přijímání objednávek Zboží, nebo absence ingrediencí nezbytných pro výrobu Zboží.
6. DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. Dodání Zboží je zajištěno Kurýrní službou na skutečnou adresu uvedenou Kupujícím při objednávce, nebo předáním Zboží Kupujícímu v místě prodeje Zboží (osobní odběr).
6.2. Doručení Zboží v rámci doručovací zóny probíhá v souladu s provozní dobou Prodávajícího uvedenou v Mobilní aplikaci nebo na Webových stránkách.
6.3. Dodání zboží na adresy mimo doručovací zónu se neprovádí.
6.4. Dodání se uskuteční na základě objednávky Zboží na minimální objednávkovou částku, pokud je Prodávajícím minimální objednávka stanovena. V tomto případě je minimální částka objednávky stanovena jednostranně Prodávajícím a je uvedena v Mobilní aplikaci a na Webových stránkách.
6.5. Prodávající má právo odmítnout plnění kupní smlouvy na základě vzorků, pokud Kurýrní služba po příjezdu na skutečnou dodací adresu Kupujícího nemůže provést samotné předání dodaného Zboží z důvodu zavinění Kupujícího (Kupující nezvedne telefonát nebo neotevře Kurýrní službě dveře do 10 minut).
6.6 Dodací lhůta zboží je dohodnuta s provozovateli a může se lišit od dodací lhůty uvedené v aplikaci a na Webových stránkách.
7. PLATBA ZA ZBOŽÍ
7.1. Ceny Zboží jsou stanoveny Prodávajícím jednostranně a jsou uvedeny v Mobilní aplikaci a na Webových stránkách. Cena Zboží objednaného Kupujícím se nemění.
7.2. Platba za Zboží Kupujícím se provádí jedním z následujících způsobů:
7.2.1. platba se provádí při převzetí Zboží v hotovosti;
7.2.2. bezhotovostní platby bankovní kartou při převzetí Zboží, za předpokladu, že je Kurýrní služba vybavena mobilními POS terminály (dostupnost možnosti platby za Zboží tímto způsobem je nutné upřesnit s Prodávajícím).
7.3. Vystavení nebo zaslání pokladního dokladu Kupujícímu:
7.3.1. V papírové podobě, v případě telefonické objednávky Zboží a platby způsobem uvedeným v bodě 7.2.1 této nabídky, bodě 7.2.2 této nabídky.
7.3.2. V elektronické podobě na email Kupujícího, v případě objednávky Zboží prostřednictvím Mobilní aplikace nebo Webové stránky a úhrady Zboží způsobem stanoveným v bodě 7.2.3 této nabídky.
7.3.3. Při bezhotovostních platbách bankovní kartou se kupujícímu doporučuje uschovat si potvrzení o platbě.
7.4. Kupující má právo kdykoli kontaktovat Prodávajícího s žádostí o zrušení transakce při platbě objednávky bankovní kartou před prodejem Zboží Kupujícímu. Rozhodnutí o vrácení peněz činí Prodávající s přihlédnutím k požadavkům české legislativy a všem okolnostem.
7.5. Vrácení převedených finančních prostředků bude provedeno na váš bankovní účet do 5–30 pracovních dnů (lhůta závisí na bance, která vám vydala platební kartu).
8. VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
8.1. Vrácení zboží řádné kvality není povoleno.
8.2. Prodávající je povinen předat Kupujícímu Zboží, které plně odpovídá jeho objednávce, jehož kvalita odpovídá informacím poskytnutým Kupujícímu při uzavření maloobchodní kupní smlouvy na základě vzorků, jakož i informacím sděleným mu při předání Zboží (na etiketě nebo příloze přiložené ke Zboží nebo jeho obalu, či jiným způsobem stanoveným pro jednotlivé druhy Zboží).
8.3. Po obdržení Zboží Kupující do 10 (deseti) minut od jeho obdržení zkontroluje shodu obdrženého Zboží s objednávkou, jeho úplnost a absenci reklamací ohledně vzhledu dodaného Zboží.
8.4. V případě obdržení nekvalitního Zboží nebo nesrovnalosti mezi obdrženým Zbožím a objednaným Zbožím (chybějící deklarované složení Zboží) má Kupující právo požadovat výměnu takového Zboží za Zboží řádné kvality neprodleně do 5 (pěti) minut od ověření shody obdrženého Zboží.
8.5. V případě nedodržení postupu pro uplatnění reklamace Kupujícím ohledně vzhledu Zboží a jeho úplnosti, jak je stanoveno v bodě 8.3, bodě 8.4 této nabídky, nebudou reklamace akceptovány.
9. VYŠŠÍ MOC
9.1. Kterákoli ze stran bude zproštěna odpovědnosti za úplné nebo částečné nesplnění svých povinností vyplývajících z této nabídky, pokud bylo takové nesplnění způsobeno okolnostmi vyšší moci. Okolnosti vyšší moci znamenají mimořádné události a okolnosti, které strany nemohly ani předvídat, ani jim zabránit přiměřenými prostředky. Mezi takové mimořádné události nebo okolnosti patří mimo jiné: stávky, povodně, požáry, zemětřesení a jiné přírodní katastrofy, války, vojenské akce atd.
10. ODPOVĚDNOST STRAN VEŘEJNÉ NABÍDKY
10.1. Prodávající nenese odpovědnost za škodu způsobenou Kupujícímu v důsledku nesprávného použití Zboží zakoupeného od Prodávajícího.
10.2. Prodávající nenese odpovědnost za ztráty Kupujícího vzniklé v důsledku nesprávného vyplnění objednávky, včetně uvedení nesprávných údajů.
10.3. V případě zneužití spotřebitelských práv Kupujícím, mimo jiné včetně případů, kdy Kupující odmítne převzít a/nebo zaplatit za objednané a dodané Zboží, má Prodávající právo uplatnit své právo na sebeobranu, a to: v budoucnu od něj objednávky nepřijímat.